poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Metamorfoza karolinnaaa2222

Dzisiaj wykonałam dla Was metamorfozę karolinnaaa2222.

STRÓJ:


PRZED: Jest całkiem fajnie. Dobrze dobrane kolory. Jedyne co mi tutaj przeszkadza to okulary. Moja ocena 9/10















PO: Masz bardzo dużo ślicznych ubrań: antidote, HB. Miałam w czym wybierać, ale jakoś nie szla mi ta metka;( 
W końcu zdecydowałam się na czarne
spodnie, brązowe buty, brązową torebkę 
oraz białą bluzkę. Myślę, ze jest całkiem OK. 
9/10












MAKIJAŻ:



PRZED: Bardzo podoba mi się makijaż Twojej doll. Włosy ustawiłaś trochę za wysoko, nie podobają mi się okulary i kolczyk. Moja ocena 7/10

PO: Zmieniam ci makijaż na brązowo-czarny tak aby pasował do stylizacji. Zdjęłam okulary i kolczyk. Zmieniłam fryzurę na długie proste włosy, zmieniłam ich kolor na brązowe. Moim zdaniem jest całkiem dobrze 10/10









JEŚLI W JAKIKOLWIEK SPOSÓB CIE OBRAZIŁAM TO PRZEPRASZAM

Co sądzicie o tej metamorfozie?
Lepiej przed czy po?
Skomentujcie:)

4 komentarze:

  1. świetnie wygląda po

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed i po jest ok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super!
    Na pewno skorzystam z tej metki :*
    Dziękuję Ci ♥

    karolinnaaa2222

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co oceniłaś PO? Jeśli To jest Twoje zdanie i Twoja ocena to powinna być 10/10 ... wg Cb


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń