niedziela, 7 kwietnia 2013

Metamorfoza milinas

Metamorfozy zgodnie z planem tygodnia miały być wykonywane w poniedziałki i czwartki ale pierwszą z nich zrobiłam już dzisiaj ponieważ jest sporo chętnych i nie chce abyście na swoją metkę czkali kilka tygodni

Przejdźmy do rzeczy, dziś zrobiłam metamorfozę milinas

STRÓJ






PRZED: Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, spodnie dodają jakiegoś szaleństwa tej stylizacji:) Ogólnie jestem na TAK. Moja ocena 9/10
















PO:  Zrobiłam bardziej elegancką stylizacja, nie do końca mi się ona podoba, coś mi tu nie pasuje:/ Mam jednak nadzieje że Tobie się spodoba;) Moja ocena 9/10










MAKIJAŻ: 




PRZED: Tutaj także wszystko mi się podoba. Jedyne do czego mogę się przyczepić to źle dobrany kolor brwi. Moja ocena 9/10














PO: Zrobiłam Ci klasyczny czarno-biały makijaż, który świetnie pasuje do stylizacji. Zmieniłam fryzurę i jej kolor. Usta pomalowałam na dość naturalny kolor, policzki podkreśliłam różem. Moja ocena 10/10








JEŚLI W JAKIKOLWIEK SPOSÓB CIE OBRAZIŁAM TO PRZEPRASZAM

A Wam jak się podoba?
Lepiej przed czy po?
Skomentujcie;)

4 komentarze:

  1. zgłaszam się na samą stylizacje no i jak chcesz możesz zrobić też makijażu ale pwstrzymaj się od głosu


    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przed mi się bardzo podoba, zwłaszcza te spodnie. Makijaż i fryura jest też ok. Po nie podoba mi się kolor ust, ale reszta jest całkiem niezła.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej podoba mi się po :) w poprzedniej stylizacji nie podobały mi się spodnie - to nie mój styl, natomiast po wygląda elegancko co jest dużym plusem :) fryzura też lepsza po, nie pasowały mi tutaj te czerwone pasemka, choć muszę przyznać były bardzo starannie zrobione :)

    sweet_kitty_13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam te buty w starplazie.

      zapraszam na milinas.blogspot.com



      milinas

      Usuń