czwartek, 4 kwietnia 2013

Post powitalny

Mam na imię Sylwia, mam 19 lat
Na stardoll mój nick to kasiczek

Założyłam tego bloga z myślą o Was, chciałabym abyście czerpali przyjemność z komentowania bloga
Nie chce żeby ten blog był zwyczajny jak wiele innych, chce aby był on oryginalny, co drugi dzień będę
dodawać stylizacje, będę organizowała wiele konkursów, oczywiście metamorfozy i wiele innych ale także coś specjalnego

Już wkrótce pierwsza stylizacja i konkurs

Przepraszam  jeśli post jest nie zrozumiały, ale to mój pierwszy post a dodatkowo mam zepsutą klawiaturę;(

Witajcie na blogu, zapisujcie się do obserwatorów;*
pzdr. kasiczek;*

1 komentarz:

  1. ja chętnie się przyłącze do obserwatorów :) spokojnie tekst jest zrozumiały i wszystko jest jasne:P życzę powodzenia zwłaszcza że też mam 19 lat i na imię Sylwia :P

    sweet_kitty_13

    OdpowiedzUsuń